Een van mijn favoriete klanten is Linda Lex.  Zij is een steengoede coach die echt volledig gaat voor het succes van haar klanten. Heerlijk zoals zij passioneel kan vertellen over haar werk.

Werken met haar is dan ook echt een feestje. Wij pakken het allemaal samen op. Samen sparren en brainstormen over hoe we haar ideale klant kunnen bereiken.  Wat haar uniek maakt. En aan mij de taak om daar passende branding bij te verzinnen. Zo is haar huisstijl ook ontstaan.

Het logo is gebasseerd op de twee L’en van Linda & Lex. Groei en ontwikkeling is een eindeloos proces, daarom het infintity teken. Een idee van Linda zelf. Ik heb er een mooie combinatie van gemaakt. De dikkere en de dunnere lijn staan voor de hobbels in het leven. Het leven is nooit hetzelfde, de reis van een coachee dus ook niet.

Het logo hebben we doorgevoerd in een metallic blauw. Een mooie glans! Linda geeft ondernemers de glans terug in hun werk en in hun leven. Zoals zij het zelf zo prachtig noemt ‘Soul Business’.  Haar huisstijl heb ik doorgevoerd in haar website, in social media templates en verschillende print uitingen.

Samen hebben we een soort game ontwikkeld waarin Linda mensen vragen stelt, waardoor ze ontdekken wie ze zijn, wat ze willen en hoe ze de beren op hun pad kunnen laten verdwijnen. Zodat ze groeien en de dingen gaan doen die ze echt willen bereiken.

Hieronder zie je een aantal producten van deze mooie projecten. Het leuke is dat Linda zo enorm gegroeid is dat we achter de schermen al aan het werken zijn aan een nieuwe website. Nog mooier, nog inspiratievoller en zoveel meer Linda!

Je snapt nu vast wel waarom zij een van mijn favoriete klanten is!